مارا بهتر بشناسید

اسم هایزون از ترکیب دو کلمه High (به مفهوم اوج) و کلمه Zone (به مفهوم نقطه ) تشکیل شده و به مفهوم “نقطه اوج” هست

ایده شکل گیری هایزون از سال 1393 شکل گرفت. ایده اولیه فروش محصول لباسزیر زنانه در بستر اینستگرام بود.

در ابتدای سال 1394 پیج فروشگاهی هایزون با آیدی instagram.com/hizone_ir شروع به فعالیت کرد و به سرعت رشد کرد،بطوری که فقط در سال اولبه بیش از 100هزار فالوور رسید .دلیل اصلی موفقیت ما در فضای اینستگرام انتخاب محصولات مد روز و عکاسی و تولید محتوای منحصر به فرد ما بود .بطوری که هنوز هم کمتر فروشگاهی این خلاقیت را در ارایه و معرفی محصول لباسزیر زنانه ارایه میدهد.

هایزون در ابتدای سال 1395 به دنبال گسترش فعالیت های خود اقدام به راه اندازی بخش فروش اینترنتی بر بستر سایت کرد و از آن روز تا کنون با دامنه اینترنتی hizone.ir فعالیت میکند. همواره فعالیت در اینستگرام برای ارایه یک
خرید راحت برای ما از اولویت بالایی برخوردار بود و همواره در جهت گسترش فعالیت خود اقدام میکردیم. بطوی که امروز با بیش از یک میلیون فالوور در بیش از 5پیج فروشگاهی در اینستگرام،بزرگترین مجموعه فروش لباس زیر در اینستگرام هستیم

ما در ابتدا تمرکز خود را به فروش محصولات با کیفیت و زیبا وارداتی گذاشته بودیم ،اما در ادامه مسیر برای حمایت از
تولید کنندگان عزیز ایرانی ؛به دنبال محصولات باکیفیت و مطابق با سلیقه ی مشتریان عزیزمان گشته ایم و افتخار همکاری با معروفترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی تولید کننده لباسزیر زنانه را داشتیم.در ادامه سعی کردیم با تولید محتوا ی خلاقانه و عکاسی منحصر به فرد این محصولات با ارزش و زیبایی ایرانی را به بهترین شکل معرفی کنیم.

بزرگترین افتخار ما خدمت با شما عزیزان برای تجربه یک خرید اینترنتی جذاب برای شما عزیزان است.و در راستای همین
هدف یکی از چالش های بزرگ خرید اینترنتی لباسزیر که تشخیص سایز مناسب هست را با گردآوری اطلاعات استاندار و بومی سازی با توجه به آناتومی بانوی ایرانی حل کردیم و در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و از طرفی با ارایه پیشنهاد به تولید کنندگان عزیزی که در طول این سال ها با آنها همکاری داشتیم در اصلاح الگو و سایز نقش کوچکی داشته ایم

چرا هایزون را انتخاب کنید؟

  1. کیفیت : ما در هایزون بدون توجه به برند و قیمت محصولات،ابتدا محصولات را از نظر کیفیت ،الگو و جنس بررسی
    میکنیم و در صورتی که با معیار های زیبایی سنجی مشتریان عزیزمان مطابت داشته باشد برای فروش ارایه میدهیم
  2. تنوع بینظیر : یکی از اولیت های همیشگی هایزون تنوع محصولات بود است،به همین جهت بجای توسعه دسته بندی محصولات مختلف به ارایه تنوع در دسته ی لباسزیر متمرکز شده است ،بطوری که امروزه شرایطی را فراهم
    کرده که تمام رده های سنی با هر میزان مبلغی که برای خرید لباسزیر قرار است صرف کنند رو پوشش میدهد
  3. اولویت اصلی ما شما مشتریان عزیزمان هستید . و در تمام مراحل انتخاب کالا،خرید و ارسال و پس از خرید همراه شما هستیم . ما نقش خود را در مقابل شما عزیزان همانند یک مشاور و راهنما میبینیم نه صرفا یک فروشنده محصولات

تیم هایزون

حامد طاهری

حامد یکی از دو موسس هایزون هست. توی زمان شروع کار هایزون،حامد تجربه ی فروش حضوری لباس که 4 سال درش فعالیت میکرد با تجربه 4 ساله کار زمینه فروش سرویس اینترنت رو با هم ترکیب کرد ترکیب کرد و حاصل این 8
سال تجربه استارت هایزون بود.حامد کارشناسی ارشد میدیرت بازاریابی خونده و همیشه علاقه مند به راه اندازی کسب وکار های جدید و توسعه شون هست.

شیما عزیزخانی

شیما یکی از دو موسس هایزون هست. قبل از هایزون ،شیما مدیر اجرایی یک کارخانه نساجی بود و حتی تجربه کار توی
فروش مسقیم پوشاک رو هم داره .شیما مهندسی نساجی خونده و حاصل تجربه و علاقه ش به نساجی و فروش، باعث
بوجود اومدن هایزون و رشد سریعش توی این سال ها شده.