قوانین و مقررات هایزون

هایزون برای حریم شخصی کاربران احترام قائل بوده، و نسبت به محافظت ازاطلاعات آن‌ها کوشا می‌باشد.

برای خرید، پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، آدرس، کدپستی، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های هایزون قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد لذا فقط ا آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید هایزن می‌باشد و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایزون جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین هایزون ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، هایزون می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که هایزون همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی هایزون و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و هایزون حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد. هایزون برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد

شایان ذکر است هایزون با توجه به بستر فعالیت خود که به دلیل حساسیت‌‌های بالا مستلزم نظارت‌های بهداشتی مستمر و سخت‌گیرانه می‌باشد هیچ‌گونه مسولیتی در قبال انتخاب شما نداشته و امکان عودت محصول ارسالی وجود ندارد

ارسال سفارشات در روز کاری بعد از ثبت سفارش از طریق پست پیشتار انجام میشود و با توجه به اعلام اداره پست مرسولات تهران دو تا سه روز و مرسولات سایر شهر ها سه تا پنج روز کاری بعد از ارسال به دست مشتری میرسد 

مشتری عزیز پس از دریافت بسته و چک کردن سفارشات در صورت معیوب بودن کالا یا مغایرت سفارش به مدت 24 ساعت فرصت تماس با شرکت و اعلام مشکل بوجود آمده را دارد و بعد از تماس همکاران ما به سرعت موضوع را پیگیری و طی 3 روز کاری محصول را جایگزین میکنند یا هزینه سفارش را عودت میدهند

هایزون امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

  02191014375

02188147422

 

(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9:30 تا 17:30 و پنجشنبه 9:30 تا 15:00 )