ست شورت و سوتین

ست شورت و سوتین

ست سوتین و شورت، در زیبایی اندام شما نقشی دارند؟

آیا سوتین مناسب، بر فرم ایستادن خانم ها تاثیر دارد؟

آیا  ست های شورت و سوتین می توانند محرک خوبی در روابط زناشویی شما باشند؟

آیا رنگ ها ی ست شورت و سوتین با ترکیب رنگ پوست شما تاثیری در زیبایی و جذابیت اندام شما دارند؟

ما این مطلب ، را برای آشنایی شما با انواع ست های لباس زیر و پاسخ به این گونه سوالها آماده کرده ایم امیدواریم این مطلب بتواند به شما در انتخاب و خرید ست سوتین و شورت مناسب کمک کند.

ارتباط  سوتین و زیبایی اندام بانوان در چیست؟

پستان خانم ها از چربی و عضله تشکیل شده که  بخش داخلی توسط رباط هایی نگاه داری می شوند و  بخش خارجی پستان های ما توسط پوست محافظت می شوند. اما بهتر است بدانیم وزن چربی و عضله پستان ها به گردن و شانه ها محول می گردد. که در این میان جاذبه زمین نیز علاوه بر تاثیر در افتادگی پستان ها وزن بیشتری را نیز بر گردن و شانه ها وارد می سازد.

بنابراین پزشکان معتقد هستند جهت جلوگیری از بدفرمی و افتادگی پستان ها،کاهش فشار وزن پستان ها بر گردن و شانه ،محافظت از ستون فقرات بهتر است در ساعاتی از روز از سینه بند استفاده کنید.

ارتباط بین سوتین و فرم ایستادن:

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم .بستن سوتین نقش مهمی : در کاهش وزن و فشار بر روی شانه ها و فرم دهی بهتر پستان ها دارد.که  بر فرم ایستادن  نیز تاثیر به سزایی دارد.و مانع قوز کردن و قرار گرفتن شانه ها به جلو شده بنابراین  فرم ایستادن خانم ها را صاف و زیباتر می کند.

مزایای خرید ست شورت و سوتین و کاربرد های آن چیست؟

با خرید ست های شورت و سوتین علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی اندام ، صرفه جویی در وقت خود دیگر مابین انواع مدل شورت و سوتین نیز سردرگم نمی شوید و از دغدغه ذهنی شما در انتخاب لباس زیر می کاهد.

چرا که طراحان این صنعت با استفاده از تجربه ،مهارت و هنر خود  دو تکه شورت و سوتین مناسب یکدیگر را  ست کرده اند .بنابراین این ست ها دارای تناسب بالایی از رنگ ، تنوع ،هم خوانی مدل ،طرح ،جنس و موارد بسیار دیگر بین سوتین و شورت هستند.

از طرفی دیگر با توجه با کاربردهای مختلف سوتین و شورت ها طراحی و تولید لباس زیر زنانه نیز بر اساس نیاز استفاده  از آن ها بسیار متنوع ،متفاوت و رنگارنگ است.

به طور مثال طراحی شورت و سوتین مجلسی مناسب استفاده در زیر لباس مجلسی ،برخی از انواع ست لباس زیر فانتزی می توانند محرک جنسی فوق العاده ای برای روابط زناشویی شما باشند.یا ست های رنگی با رنگ بندی  زیاد  یا  تک رنگ خاص مانند فسفری به خاص بودن و زیبایی اندام شما کمک بسیاری می کنند.

بعضی دیگر از شورت و سوتین ویژه استفاده دختران طراحی شده اند.حتی انواعی از ست شورت و سوتین اسفنجی با داشتن شورت های لیز،چسبان و بسیار لطیف محرک های خوبی هستند.که در گرمی روابط زناشویی شما تاثیر مهمی دارند.

بهتر است بدانیم لباس زیر شما نقش مهمی در تحریک مردها دارد. بنابراین همیشه سعی کنید چند مدل را تهیه کنید و قبل از روابط جنسی با همسرتان  استفاده کنید.

  زیرا علاوه بر اینکه در زیبایی و جذابیت  اندام شما  نقش مهمی دارند، تنوع زیادی نیز در مدل های شورت این ست ها متناسب با مدل سوتین وجود دارد.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم  اگر می خواهید زیبایی اندام شما بیشتر نمایان شود ، روابط شما همیشه گرم بماند، در عین حال با صرف هزینه و وقت کمتر خرید مناسبی را تجربه کنید.

به سراغ خرید ست شورت و سوتین بروید .شما می توانید به راحتی  در سایت های لباس زیر زنانه  با انواع مدل ها آشنا شوید و گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و با استفاده از آن در روابط جنسی خود با همسرتان جذاب و زیبا بدرخشید.

زیرا به طور شگفت انگیزی می توانند اندام شما را زیبا تر نمایان کنند . همچنین در تحریک همسرتان نقش خوبی باز  کنند.

ارتباط رنگ ست شورت و سوتین بر جذابیت اندام خانم ها  چیست؟

بعضی خانم ها با تصور اینکه رنگ های روشن به آنها نمی آیند خود را از  لذت پوشیدن رنگ‌های شاد محروم می کنند . و به رنگ‌های تیره محدود می‌شوند.حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس‌های رنگی بیش‌تر نشان داده می‌شود و رنگ های روشن نقش مهمی در تغییر روحیه و شادابی شما دارند.

بهتر است بدانیم برخی از رنگ های ست های لباس زیر با ترکیب رنگ بدن شما می توانند بسیار محرک و هوس برانگیز باشند.رنگ های روشن می توانند بر شادابی چهره و اندام شما  کمک زیادی کنند.

همچنین با استفاده از رنگ روشن شورت ،  به آسانی می توانید تغییرات ترشحی بدن خودتان را تشخیص دهید و به بهداشت  فردی خود نیز کمک بیشتری کنید.

هر فردی رنگ پوستی متفاوت دارد. ازروشن و گندمی گرفته تا تیره و…بعضی ازرنگ‌ها نسبت به رنگ‌های دیگر بیشتر به ما می‌آیند و هنگامی که آنها را می‌پوشیم زیباتر و شیک تر به نظر می آییم.

آیا می دانید رنگ سبز از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است؟

رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. این رنگ نشانه آرامش، خوشبختی، سلامتی و پیروزی است و حالت آرامش‌بخش آن باعث می‌شود به عنوان سمبل دلسوزی، مهربانی، تعادل روح و روان و رفتار شناخته شود. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد.

طراحان در صنعت لباس زیر نیز ،در انتخاب رنگ جهت طراحی لباس زیر با استفاده از نکات ریز و در عین حال مهم و تنوع رنگ پوست ودانستن رنگ های پرطرفدار اقدام به تولید رنگ های متنوع مطابق سلیقه های متفاوت نموده اند.

ست شورت و سوتین فسفری

یکی از رنگ های جذاب مورد استفاده طراحان رنگ سبز فسفری است.رنگ سبز فسفری علاوه بر  اینکه برای خانم ها با پوست تیره بسیار مناسب است به علت داشتن زردی کمرنگ در خود گزینه ای مناسب برای پوست های روشن نیز می باشد.به عبارتی ست شورت و سوتین با رنگ سبز فسفری مناسب استفاده خانم ها هم با پوست روشن و هم پوست تیره است و ترکیب جذاب،شاد و آرامی را برای هر دو رنگ پوست خانم ها ایجاد می کند.به علاوه رنگ سبز فسفری  با بسیاری از  رنگ های  دیگر ترکیب زیبا و شیک درست می کند.

بنابراین با وجود تفاوت در رنگ پوست افراد ،  دغدغه های ذهنی خود  را برای انتخاب رنگ  مناسب پوست تان دور کنید و برای ایجاد یک حس آرام ،دلنشین ،شاد همراه با قدرت در ارتباط خصوصی خود و همسرتان.

اینار رنگ سبز فسفری را امتحان کنید  تا از یک استایل جذاب و زیبا ، تجربه  دلنشین و موفقی برای خود بسازید.

ست شورت و سوتین فانتزی

لباس های زیر فانتزی شامل انواع متنوعی از طرح های شورت، سوتین، ست ها، لباس خواب و بادی ها در رنگ ها و جنس های مختلف می باشند .به طوری که امروزه بیشترین حوزه تولید و استفاده از پوشاک فانتزی در رده سنی بزرگ سالان می باشد.

 

انواع مدل ست شورت و سوتین فانتزی

 

طراحی بعضی از شورت و سوتین فانتزی به گونه ای است که قسمت هایی از لباس زیر باز باشد تا جذابیت بیشتری را ایجاد کند.

در طراحی برخی دیگر از شورت و سوتین  فانتزی برای تحریک بیشتر جنسی ، طرح های گل،پاپیون،قلب و اکسسوری های دیگر به کار رفته است.

یکی دیگر از طراحی های پرطرفدار ست شورت و سوتین فانتزیمدل کاستوم می باشد.که در جلب رضایت آقایان رتبه خوبی را کسب کرده است.

طراحی های متفاوت دیگر در ست شورت و سوتین فانتزی  می تواند در جنس پارچه مورد استفاده  مانند انواع گیپور،حریر ،چرم و غیره و حتی رنگ آنها باشد.

از طراحی هی دیگر ، می توان به لباس های زیر فانتزی با یقه شل که با کمک  بندی در پشت بسته می شوند اشاره کرد که با مدل های جذاب خود توانسته اند نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب نمایند.

همچنین ست شورت و سوتین فانتزی از جنس دانتل با خاصیت ضد حساسیت و دوخت های شیک ، زیبا و منحصر به فرد خود می توانند محرک مناسبی در روابط جنسی باشند.

از میان مدل های مختلف ست فانتزی طراحی شده ، جنس گیپور و توری یکی از جذاب ترین و جزو پرفروش ترین ست شورت و سوتین فانتزی زنانه هستند.

ست شورت و سوتین فانتزی یکی از انواع ست های تولید شده با تنوع بالا در جنس،طرح ،رنگ و مدلبا کاربرد مناسب و محرک روابط جنسی می باشند که شما می توانید بر اساس شناخت سلیقه همسران خود ،مدل مورد علاقه را انتخاب کنید و در روابط جنسی خود با همسرتان هیجان و تازگی گرمی را ایجاد کنید .

نکته:

در این مطلب سعی کردیم شما را با ست شورت و سوتین و مزایای آن ها بیشتر آشنا کنیم با این حال همانطور که در بالا به کاربرد اشاره ای مختصر کردیم به خانم ها توصیه می کنیم بعضی از مدل ها مناسب استفاده روزمره نیستند.

و به صورت طولانی مدت از این نوع ست ها استفاده نکنید .به طور مثال  استفاده روزمره ست های فانتزی علاوه بر ایجاد حس ناخوشایند در فعالیت های روزانه باعث خارش و التهاب می شود و بهداشت فردی شما را در دراز مدت به خطر می اندازد.

همچنین سوتین های تنگ که ممکن است فشار زیادی بر روی سینه ها ایجاد کند . برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی شوند. بنابراین برای حفظ بهداشت فردی خود  تنوعی از لباس زیر زنانه بر اساس کاربرد مورد نیاز خود تهیه  و در کشو خود داشته باشید.

ست شورت و سوتین دخترانه

یکی از نخستین نشانه های بلوغدر بیشتر از 85 درصد از دخترها رشد پستان ها است. پستان ها در بیشتر دخترها بین نه تا سیزده سالگی شروع به رشد می کند.  البته عوامل بسیار دیگری نظیر ژنتیک، شرایط آب و هوایی، چاق بود و لاغر بودن و موارد دیگر بر بلوغ دخترها تاثیر گذار است.

لازم است بدانیم بسیاری  از دختران  در سنین بلوغ  با  بزرگ شدن پستان ها  و ایجاد برجستگی سینه بر روی لباس خود احساس خجالت می کنند و برای پوشاندن برجستگی سینه خود معمولا قوز می کنند که این مشکل در درازمدت تاثیر بدی بر فرم ایستادن آن ها ایجاد می کند استفاده از سوتین مناسب می تواند رشد و برجستگی سینه ها را برای دختران عادی کرده و مانع از قوز کردن آنها شود.

بسیاری از دختران روزهای اول پوشیدن سوتین خجالت زده  می شوند .اما این  احساس  طبیعی است و پس از چند هفته از میان خواهد رفت.

ست های شورت و سوتین دخترانه یکی دیگر از مدل های مناسب استفاده دختر خانم ها طراحی شده اند  که می تواند برای بسیاری از دخترها هیجان انگیز و جذاب باشد.

همانطور که در مقاله های قبلی عنوان کردیم بهترین لباس زیر ، لباسی است که جنس آن از نخ معمولی باشد . هر چه درصد ترکیبات پلاستیکی و مواد شیمیایی این لباس ها کمتر باشد ، برای سلامتی و عدم حساسیت شما مفید تر است. بنابراین ست شورت و سوتین دخترانه از جنس نخ پنبه علاوه بر ایجاد  رغبت در دخترها برای استفاده از سوتین برای سلامتی و بهداشت فردی  آن ها نیز انتخابی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL