شورت فاق باز زنانه

شورت فاق باز زنانه

 

شورت زنانه را می توان به عنوان نوعی لباس زیر برای پوشاندن منطقه لگن، باسن و ناحیه تناسلی زنان تعریف کرد. به عبارتی می توان گفت شورت زنانه نوعی پوشش است که دارای بندی برای دور کمر و پارچه ای  برای پوشاندن ناحیه تناسلی زنان است که به جهت داشتن قابلیت تنفسی و جلوگیری از حساسیت های پوستی عموما از جنس پنبه تهیه می شود.

اگرچه در گذشته کاربرد اصلی یرای شورت زنانه هدف پوشانندگی منطقه باسن و ناحیه تناسلی زنان بوده، اما با رواج استفاده از شورت در میان زنان و در گذر زمان، اهدافی بیشتر  و متنوع تری همچون حفظ بهداشت فردی، جلوگیری از حساسیت های پوستی، کاهش عفونت های اداری و تناسلی، افزایش جذابیت اندام، نقش تحریک آمیزی در آمیزش، تنوع پوشش  و… برای این پوشاک کوچک زنانه که در گذشته گاها نادیده گرفته می شد، ایجاد گردید. 

 

شورت فاق باز زنانه

 

شورت فاق باز زنانه چیست؟

 

با پیدایش نیازها و کاربردهای متنوع برای شورت های زنانه، طراحان لباس زیر زنانه نیز در رقابت با یکدیگر برای خلق مدل های متفاوت  و متنوع لباس زیر  برگرفته از ایده هایی نو بر اساس نیاز های جدید و استفاده از پارچه های مختلف دست به کار شدند. این تلاش منجر به طراحی و تولید مدل هایی جدید از لباس زیر زنانه یا سوتین و شورت زنانه  با کاربردهای متنوع شده است.

یکی از این مدل های جذاب لباس زیر زنانه، شورت های زنانه فاق باز است. همان طور که از نامش پیداست قسمت جلویی این مدل از شورت ها باز است و برای طراحی آن ها از پارچه های متنوع  ساده یا طرح دار اعم از گیپور، دانتل، حریر، چرم و… استفاده می شود.

معمولا قسمت جلویی شورت های فاق باز بنابر ایده طراح  می تواند به صورت ساده و یا با ابزارهایی مانند نگین، بند، مروارید، ربان، پاپیون و غیره… تزیین شده باشد.

 

شورت فاق باز زنانه

 

کاربرد شورت فاق باز زنانه

 

کاربرد شورت های فاق باز زنانه در ایجاد  تنوع پوشش لباس زیر زنان، افزایش جذابیت اندام زنان، متفاوت شدن، نقش محرک برای گرم کردن روابط زناشویی است که می تواند تنوعی متفاوت از پوشش لباس زیر را برای خانم ها ایجاد کند.

بنابراین با توجه به نقش فانتزی شورت های فاق باز، این مدل از شورت های زنانه مناسب استفاده روزانه و یا طولانی مدت  نیستند. همان طور که در بالا تعریفی از شورت را عنوان کردیم، شورت های زنانه فاق باز قابلیت حمایتی مناسبی ندارند و قادر به حفظ بهداشت ناحیه تناسلی زنان  نیستند. همین طور عموما پارچه هایی که برای شورت های فاق باز یا فانتزی استفاده می شود از الیاف طبیعی نبوده و قادر به خروج رطوبت یا تعریق بدن نیستند. استفاده طولانی مدت از شورت های فاق باز و عدم توجه به کاربرد آن ها می تواند علاوه بر ایجاد حساسیت های پوستی به محیطی مناسب برای رشد میکروب ها و ایجاد عفونت های دستگاه تناسلی منجر شود.

از طرفی با توجه به تنوع بالای مدل های جذاب شورت های فاق باز زنانه که می تواند سلایق مختلف را پوشش دهد و نقش پررنگ آن ها در افزایش جذابیت اندام زنان، خاص بودن مدل، یجاد تنوع و…  خرید چند مدل از شورت های فاق باز و استفاده از آن ها در روابط زناشویی می تواند علاوه بر متفاوت شدن، هیجان و نشاط زیادی را به روابط شما وارد کند.

شورت فاق باز زنانه یکی از پوشاک چندمنظوره است که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شورت‌ها به دلیل طراحی خاص خود که فاق آن باز است، از راحتی و انعطاف بالایی برخوردارند. در زیر به برخی از کاربردهای متنوع شورت فاق باز زنانه اشاره می‌کنیم:

 

ورزش و فعالیت‌های بدنی:

یکی از کاربردهای اصلی شورت فاق باز زنانه در فعالیت‌های ورزشی است. این شورت‌ها به عنوان یک لباس ورزشی مناسب برای فعالیت‌هایی مانند دویدن، فیتنس، بدنسازی، یوگا، پیلاتس و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی فاق باز این شورت‌ها به راحتی اجازه حرکت و انعطاف پذیری لازم برای انجام حرکات مختلف را می‌دهد.

 

فعالیت‌های آبی:

شورت فاق باز زنانه نیز به عنوان یک لباس مناسب برای استفاده در فعالیت‌های آبی مانند شنا، واترپلو، آبگرم، ورزش‌های مایه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس ضد آب برخی از این شورت‌ها باعث می‌شود که پس از خشک شدن سریع و راحتی حرکت در آب را تضمین کنند.

 

استفاده روزمره و فعالیت‌های روزانه:

خارج از فعالیت‌های ورزشی، شورت فاق باز زنانه به عنوان یک لباس راحت و خنک برای استفاده در مواقع روزمره نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که نیاز به لباسی کمی جذاب و متفاوت دارید، این شورت‌ها گزینه‌ی خوبی می‌باشند.

 

استفاده در محیط‌های گرم:

در فصل‌های گرم سال، شورت فاق باز زنانه به عنوان یک لباس خنک و مناسب برای محیط‌های گرم و آفتابی استفاده می‌شود. جنس برخی از این شورت‌ها باعث تنفس پوست و راحتی حرکت در شرایط گرم می‌شود.

 

به طور کلی، شورت فاق باز زنانه یک لباس چند منظوره و پرکاربرد است که در فعالیت‌های ورزشی، استفاده روزمره و در محیط‌های گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به راحتی می‌تواند به نیازها و سلیقه‌های مختلف افراد پاسخ دهد.

 

شورت فاق باز زنانه

 

ویژگی های شورت فاق باز زنانه

 

شورت فاق باز زنانه یکی از پوشاک محبوب و کاربردی برای زنان است که در شرایط مختلف استفاده می‌شود. همچنین لطافت، ظرافت، سبکی، طرح های مختلف و رنگ های متنوع  شورت های فاق باز زنانه از ویژگی های دیگر این مدل از شورت ها است که محبوبیت آن ها را در میان زنان و همین طور مردان چند برابر می کند. علاوه بر این عموما شورت های فاق باز از پارچه هایی با الیاف ترکیبی تهیه می شوند که قابلیت کشسانی مناسبی دارند و برای سایزهای مختلف قابل استفاده هستند.

ویژگی‌های اصلی این شورت‌ها شامل موارد زیر است:

فاق باز: ویژگی بارز این شورت‌ها فاق باز آن است، که به افراد انعطاف و راحتی بیشتر در حرکت کمک می‌کند.

راحتی حرکت: شورت فاق باز زنانه از جنس‌های نرم و انعطاف‌پذیری مانند لایکرا یا پنبه تهیه می‌شود که به حرکت آسان و راحتی بدن در طول فعالیت‌های ورزشی یا روزمره کمک می‌کند.

خنکی و تنفس پوست: اغلب این شورت‌ها از جنس‌هایی ساخته می‌شوند که به خنکی و تنفس پوست کمک می‌کنند، این ویژگی موجب راحتی بیشتر در فعالیت‌های ورزشی در فصل‌های گرم می‌شود.

قابلیت هماهنگی با لباس‌های دیگر: شورت فاق باز زنانه به دلیل طراحی ساده و رنگ بندی متنوع، به راحتی با سایر لباس‌های ورزشی و لباس‌های روزمره قابل ترکیب است.

مقاومت در برابر آب: برخی از شورت‌های فاق باز زنانه از جنس‌هایی ساخته می‌شوند که مقاومت قابل توجهی در برابر آب دارند و برای استفاده در فعالیت‌های آبی مناسب هستند.

 

جنس شورت های فاق باز زنانه

 

جنس شورت فاق باز زنانه یکی از عوامل مهم در تعیین کیفیت و راحتی این پوشاک است. انتخاب جنس مناسب برای شورت‌های فاق باز زنانه بر اساس راحتی، انعطاف پذیری، جذب عرق و دوام آنها تاثیر زیادی دارد. در زیر به برخی از انواع جنس‌های معمول برای شورت فاق باز زنانه اشاره می‌کنیم:

 

پنبه:

از جنس پنبه برای تولید شورت‌های فاق باز زنانه استفاده می‌شود. پنبه یک جنس طبیعی است که نرمی، تنفس پوست و جذب عرق را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود شورت‌هایی که از پنبه ساخته شده‌اند، برای فعالیت‌های ورزشی و استفاده روزمره مناسب باشند.

 

لایکرا (الاستین):

لایکرا یا الاستین یک جنس الاستیک است که بسیار انعطاف پذیر و کشسان است. شورت‌هایی که از این جنس ساخته شده‌اند، به عنوان یک لباس ورزشی مناسب برای فعالیت‌هایی که نیاز به حرکت آزاد دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

نایلون:

نایلون یک جنس مصنوعی است که خواص ضدآب و سریع خشک شدن دارد. برای استفاده در فعالیت‌های آبی مانند شنا یا ورزش‌های آبی دیگر، شورت‌هایی که از نایلون ساخته شده‌اند، بسیار مناسب هستند.

 

پلی‌استر:

پلی‌استر یک جنس مصنوعی دیگر است که به خوبی با عرق برخورد می‌کند و دوام بالایی دارد. شورت‌های فاق باز زنانه از پلی‌استر برای فعالیت‌های ورزشی و استفاده در شرایطی که نیاز به یک لباس مقاوم به آب و رطوبت دارند، استفاده می‌شوند.

 

 


نکته: در خصوص اطلاع از پارچه به کار رفته در لباس زیر در صورت خرید اینترنتی لباس زیر می توانید  به راحتی با مطالعه قسمت مشخصات یا ویژ گی ها از جنس پارچه به کار رفته در لباس زیر  مطلع شوید. در صورت خرید حضوری حتما قسمت مشخصات لباس زیر را بخوانید یا از فروشنده کمک بگیرید.

شورت های فاق باز زنانه علاوه بر این که به تنهایی در فروشگاه های لباس زیر زنانه عرضه می شوند، همراه با ست های  لباس زیر زنانه نیز طراحی و تولید شده اند. ست های لباس زیر زنانه ای که مدل شورت آن ها فاق باز است و از طرح شورت فاق باز در مدل سوتین هم استفاده شده است. به طور مثال اگر در قسمت جلوی شورت فاق باز از ابزار تزیینی خاصی استفاده شده در سوتین ست آن نیز همان ابزار تزیینی به کار رفته است. یا اگر شورت فاق باز از جنس خاصی مثل گیپور تهیه شده سوتین آن نیز از همان مدل گیپور تهیه شده که این موضوع در افزایش جذابیت اندام و متفاوت شدن شما  تاثیری دو چندان دارد.

 

در آخر

با توجه به این که خیلی از زنان در خرید حضوری  لباس زیر فانتزی یا شورت های فاق باز از فروشگاه های لباس زیر زنان احساس خجالت و شرم می کنند یا این که خیلی از زنان در خرید ست های لباس زیر فانتزی می خواهند از نظر یا سلیقه همسر خود مطلع باشند، فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان  می تواند  . گزینه ای مناسب برای خرید لباس زیر زنان  به خصوص ست های لباس زیر فانتزی، شورت های فاق باز و… باشد؛ چرا که علاوه بر مطلع شدن از مشخصات و ویژگی های کالای مورد نظر خود، می توانید بدون خجالت از فروشنده، مدل های متنوع شورت های فاق باز و رنگ های مختلف را ببینید، مشخصات آن را بخوانید، مدل مدنظر خود را انتخاب و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL