انواع ست لباس زیر فانتزی

مدل لباس زیر فانتزی و خاص

لباس خواب و بادی ها

امروزه ست های لباس زیر  فانتزی زنانه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند . و  در دنیای مد و پوشاک جایگاهی  ویژه برای خود باز کرده اند . اما به دلایلی مانند تنوع مدل کم ،دسترسی کمتر ، اطلاعات کم و موارد دیگر در خصوص انواع و کاربرد ست های لباس زیر فانتزی در فروشگاه های لباس زیر زنان ممکن است .

خیلی از ما با کاربرد اصلی یا مورد استفاده این ست های جذاب و زیبا آشنا نباشیم . یا با استفاده اشتباه و روزمره از ست های فانتزی زنانه به جای بهره بردن از جذابیت های آن به بهداشت و  سلامت پوست و اندام خود آسیب برسانیم .از طرفی ممکن است خرید حضوری و کسب اطلاعات از فروشنده لباس زیر برای بسیاری از زنان ایرانی  ، با خجالت از فروشنده همراه باشد . بنابراین ما سعی کردیم .

در این مطلب برای آشنایی بیشتر زنان متاهل ،  با این ست های جذاب و فریبنده ، انواع ست های لباس زیر فانتزی زنانه و مورد استفاده  آن ها را معرفی کنیم . تا خوانندگان عزیر بتوانند . با داشتن اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با انواع مدل لباس زیر فانتزی ،خرید لذت بخشی از ست های لباس زیر فانتزی و معجزه این ست های لباس زیر  را  ،در روابط زناشویی خود تجربه کنید .

در تعریفی کلی : لباس فانتزی به لباس هایی اطلاق  می شوند .که در اصل بر اساس یکی از مشخصه های شخصیتی، اجتماعی،شغلی ،فیزیکی جامعه و با هدف بزرگ نمایی و برجسته نشان دادن آن نمایه طراحی و تولید می شوند .

لباس های زیر فانتزی  زنانه  بر اساس سلایق مختلف در  انواع متنوعی از طرح های شورت ، سوتین، ست ها ، لباس خواب و بادی ها در تنوع بالایی از رنگ ها طراحی و تولید شده اند .

کاربرد ست لباس زیر فانتزی زنانه

ست های لباس زیر فانتزی زنانه شامل سوتین و شورت هایی بندی هستند . که نقش حمایتی از سینه و اندام تناسلی زنان را ندارد . و دارای برش های باز زیادی هستند . که  بخش زیادی از اندام و برجستگی های زنانه را نمی پوشانند . و برای ایجاد شوق و اشتیاق بیشتر ، تنوع و افزایش رضایت زناشویی با پارچه هایی از جنس گیپور ، چرم ، دانتل  ، تور  و غیره و ابزارهای اضافی  یا گل دوزی ها در طرح های مختلف  و رنگ های متنوع به عنوان یک لباس محرک مناسب استفاده برای زنان متاهل در روابط زناشویی طراحی و تولید شده اند .

معمولا پارچه به کار رفته در سوتین ست فانتزی بدن نما با برش هایی باز و حمایت کم از سینه و  شورت های ست فانتزی از نوع شورت های فانتزی فاق باز ، پشت باز ، جی استرینگ و انواع دیگر شورت های بندی در طرح ها و رنگ های مختلف هستند .که معمولا با ابزاری اضافی با هدف افزایش جذابیت اندام ، تزیین شده اند .

ست لباس زیر فانتزی زنانه با توجه به سلایق مختلف در طرح ها ،رنگ ها و انواع مختلفی تولید شده اند .که در این مطلب سعی داریم . چند مدل پرفروش از انواع محبوب لباس زیر فانتزی زنانه را معرفی کنیم:

لباس زیر فانتزی قرمز

انواع پرفروش و محبوب ست لباس زیر فانتزی زنانه را بشناسیم :

ست لباس زیر فانتزی عروس

ست لباس زیر فانتزی عروس یکی از خاص ترین و زیباترین ست های فانتزی است . که شامل شورت و سوتین عموما  با رنگ سفید  با برش هایی باز که معمولا با طرح هایی از دانتل یا گیپور تزیین شده اند . که برای نمایش بیشتر زیبایی برجستگی های اندام زنانه با پارچه هایی مانند ساتن ، حریر ، ابریشم ، دانتل و …. طراحی و تولید می شوند .

ست لباس زیر فانتزی گیپور

ست فانتزی گیپور از رایج ترین ، ست های فانتزی  شامل شورت و سوتین از جنس گیپور بوده که با بندهایی بهم وصل شده و در طرح ها و رنگ های مختلف بر اساس رنگ پوست و فرم اندام مختلف زنان  طراحی و تولید شده اند .

ست لباس زیر فانتزی فاق باز

ست لباس زیر فانتزی فاق باز یکی از مدل های پرطرف دار و جدید  لباس زیر فانتزی است . که دارای برش هایی باز در جلو سوتین و فاق باز در شورت برای افزایش جذابیت  است . که می تواند به عنوان  لباس زیری خوش پوش ، متنوع و محرکی مناسب روابط زناشویی برای استفاده زنان متاهل قرار گیرد .

ست های فانتزی فاق باز در طرح های مختلف و رنگ های متنوع طراحی و تولید شده اند . که با هدف افزایش جذابیت بخش زیادی از برجستگی های اندام زنان را پوشش نمی دهند .

ست لباس زیر فانتزی بند دار

همه ست های لباس زیر فانتزی دو تکه نیستند . بلکه در انواعی از ست های لباس زیر فانتزی بند دار علاوه بر شورت و سوتین فانتزی  تکه سومی هم به نام بند دور کمر وجود دارد . که این بند در شکل ها و طرح های مختلف  روی کمر قرار گرفته و از پایین به جوراب های ساق بلند زنانه وصل می شود . ست لباس زیر بند دار تاثیر بی نظیری در افزایش جذابیت اندام زنانه دارد . و از محبوب ترین ست های فانتزی محسوب می شود .

ست لباس زیر فانتزی کاستوم

در اصل کاستوم در لغت به معنای لباس یا لباس محلی است . و ست های لباس ، که به کاستوم معروف هستند . بر اساس و  نمایان گر یکی از مشخصه های شخصیتی، اجتماعی ،شغلی جامعه و با هدف بزرگ نمایی و برجسته تر نشان دادن ، آن نمایه طراحی و تولید می شوند .

مدل ست لباس زیر کاستوم

ست لباس زیر کاستوم نیز با هدف محرک بودن یکی از انواع  ست های لباس زیر فانتزی است . که مانند انواع دیگر ست  های فانتزی قابل استفاده در هر جایی نیست . و نمی توان  لباس زیر کاستوم را در تمام مدت روز یا تمام مدت شب بر تن داشت . و یا نمی توان با لباس زیر کاستوم خوابید .ست های لباس زیر کاستوم نیز  مانند انواع دیگر ست های فانتزی با هدف محرک بودن ، ایجاد تنوع ، هیجان  و بهبود روابط زناشویی طراحی و تولید شده اند .

طی نظرسنجی که توسط گروهی از تولید کنندگان لباس زیر در خصوص  استفاده از ست لباس زیر کاستوم در میان زنان انجام شده است .بیشتر افرادی که  در روابط خصوصی خود با همسرشان از لباس زیر کاستوم استفاده کرده بودند . عنوان داشتند . که استفاده از لباس زیر کاستوم مانند :  لباس کاستوم گربه ، کاستوم پرستار و … توانسته است .به روابط آن ها کمک کرده . و برای چند ساعت  جذابیت روابط زناشویی آن ها را بیشتر کند .

از طرفی بسیاری از طراحان لباس زیر کاستوم بر این اعتقاد هستند . که استفاده از لباس زیر کاستوم می تواند . با خلق نقشی جدیدی ،  شما را ، برای چند ساعت از قالب همیشگی و تکراری خارج کرده و می تواند محرک خوبی برای خارج کردن روابط زناشویی از کسالت ، تکراری بودن باشد . و با  ایجاد استایلی متفاوت می تواند. هیجان تازه ای در روابط خصوصی شما با همسرتان باشد   .

از جمله ست های لباس زیر کاستوم می توان  :به ست کاستوم پرستاری ، ست کاستوم پلیسی ، ست کاستوم معلمی ، ست کاستوم خلبانی ، ست کاستوم گربه  و غیره اشاره کرد . که همان طور که در بالا عنوان شد . ست لباس زیر کاستوم به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود در خلق نقشی تازه  و افزایش زیبایی ، ایجاد تنوع و  جذابیت اندام دارای محبوبیت فراوان و طرفداران زیادی در جوامع مختلف می باشد .

از ویژگی های دیگر ست های کاستوم می توان گفت : بیشتر ست های کاستوم دارای تعداد تکه های بیشتری هستند . مثلا لباس کاستوم پرستاری که از انواع پرطرف دار و جذاب کاستوم است . شامل قسمت بالاتنه و شورت به همراه جوراب و کلاه پرستاری است . یا در برخی دیگر از ست های کاستوم که بر اساس شخصیت های خاصی طراحی شده اند . لباس کاستوم همراه لوازم  جانبی آن شخصیت مانند گردن بند ، انگشتر ، نقاب ، کفش وبوت و غیره طراحی و تولید شده اند . تا در خلق نقش خود و افزایش هیجان روابط ، محرک بهتری بوده و جذابیت روابط را چند برابر کنند.

ست لباس زیر اسفنجی مدل فندی (صدری)
159000 تومان
ست لباس زیر اسفنجی مدل فندی (قرمز)
159000 تومان
ست لباس زیر اسفنجی مدل فندی (سرمه ای)
159000 تومان

ست لباس زیر فانتزی طرح دار

ست های فانتزی طرح دار بسیار خاص با طرح هایی از اشکال گل ، پاپیون ، قلب و موارد بسیار دیگر تزیین شده اند .که به ایجاد تنوع در روابط کمک می کنند .

ست فانتزی یقه شل

ست فانتزی یقه شل شامل سوتین با یقه شل که با کمک  بندی در پشت بدن بسته می شود . و یکی از انواع شورت بندی است .که مدلی جذاب و متفاوت از ست های فانتزی زنانه را به وجود آورده است . این مدل از ست های فانتزی می توانند شما را از حالت همیشگی خارج کرده و استایلی متفاوت برای اندام شما ایجاد کنند .

از انواع معروف و پرطرف دار دیگر ست لباس زیر فانتزی می توان به ست فانتزی تمام تور ، ست فانتزی دانتل ، ست فانتزی چرم ، ست فانتزی گل دار و …. اشاره کرد . که نام گذاری این ست های فانتزی بر اساس پارچه به کار رفته در آن ها است . این ست های جذاب و شیک در طرح ها و مدل های مختلف با تنوع بالایی از رنگ طراحی و تولید شده اند . که علاوه بر زیبایی و لطافت خود  ، می توانند جذابیت اندام شما را دو چندان بیشتر نشان دهند .

همان طور که در بالا عنوان شد . هدف از طراحی انواع ست لباس زیر فانتزی جنبه زیبایی و ایجاد رضایت و بهبود روابط زناشویی است . و ست های فانتزی قادر به پوشاندن ، نگهداری و حمایت سینه و اندام تناسلی زنان نیستند. بنابراین انواع ست لباس زیر فانتزی مناسب استفاده روزمره و طولانی مدت  نیستند . 

در صورت استفاده طولانی مدت می توانند عوارضی مانند افتادگی پستان ، شل شدن پستان ، آسیب به بافت پستان ، حساسیت پوستی و عفونت دستگاه تناسلی زنان را ایجاد کنند .

پس به خانم های متاهل توصیه می شود . برای بهبود و ایجاد شور و اشتیاق بیشتر روابط زناشویی بر اساس رنگ پوست ، فرم اندام تان و  سلیقه همسر خود چند مدل از انواع ست های لباس زیر فانتزی را تهیه کنید . و از خاص شدن و جذابیت بیشتر خود در روابط تان لذت بیشتری بیرید .

از طرفی با توجه به محدودیت هایی مانند تنوع کم مدل ها ، اطلاعات کم ، خجالت از فروشنده و موارد دیگر  که در خرید حضوری ست لباس زیر فانتزی از فروشگاه های لباس زیر زنانه وجود دارد . به خانم ها  توصیه می شود برای رفع این محدودیت ها ، دسترسی به تنوع بیشتر ، استفاده از نظر و سلیقه  همسرتان و انتخاب و خریدی مطمئن تر از انواع ست لباس زیر فانتزی ، انواع لباس خواب و انواع لباس زیر زنانه از سایت اینترنتی فروشگاه لباس زیر هایزون دیدن فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL