برندهای معروف لباس زیر در جهان و برندهای محبوب لباس زیر زنان در ایران

برندهای معروف لباس زیر در جهان و برندهای محبوب لباس زیر زنان در ایران

برندهای معروف لباس زیر در جهان و برندهای محبوب لباس زیر زنان در ایران

 

از اولین و بهترین برندهای تولید لباس های زیر، می توان به برند کریستین دیور و کالوین کلین  اشاره کرد. اما اگر بخواهیم به طور کلی با  معروف ترین و برترین  برندهای امروز دنیا در خصوص لباس زیر آشنا شویم، می توان به برندهایی مانند ویکتوریا سکرت ، برند هوپلس لاینجری ، فرانکلی دارلینگ ، داماریس ،  بوینز لانجری و غیره… اشاره کرد که از محبوبیت زیادی بین افراد مشهور دنیا برخوردار هستند .

برندهای معروف لباس زیر در جهان

 

 VICTORIA’S SECRETبرند

برندهای معروف لباس زیر در جهان

برند ویکتوریا سکرت یکی از برندهای محبوب، خاص و پر طرف دار در جهان است که کمتر افرادی هستند که نام برند ویکتوریا سکرت را نشنیده باشند.

زمینه اصلی فعالیت ویکتوریا سیکرت در طراحی و تولید انواع لباس زیر زنانه است که طراحی بسیار زیبا، ظریف، با کیفیت دوخت و پارچه لباس زیر زنانه برند ویکتوریا سکرت توانست توجه بسیاری از سخت پسندها را نیز به خود جلب کند و جزء یکی از ده برند محبوب جهان شود.

امروزه شرکت ویکتوریا سکرت علاوه بر انواع ست لباس زیر زنانه محصولاتی از قبیل لباس خواب، لباس شنا، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و کفش را هم تولید کرده و به فروش می رساند و محدوده فعالیتش در سراسر جهان به خصوص آمریکا، کانادا و انگلستان گسترش یافته است.

پیشنهاد می شود در صورت علاقه به برند ویکتوریا سکرت مطلب برند ویکتوریا سکرت مجله هایزون را مطالعه نمایید.

 

Jockeyبرند

یکی از قدیمی ترین، با کیفیت ترین و معروف ترین برندهای لباس زیر زنان است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

برندهای معروف لباس زیر در جهان

Hopeless Lingerie برند

معروفیت برند هوپلس لاینجری استرالیا، مدیون لباس های کاملا دست دوز و سفارشی آن است که طبعا مناسب استفاده همه افراد نیست و دارای قیمت بالایی است.

 

Bones Lingerie برند

برندهای معروف لباس زیر در جهان

برند بونز لاینجری نیز یک برند آمریکایی با تولید لباس زیر زنانه سفارشی و کاملا دست دوز برای مشتریان خاص و مشهور مانند بازیگران هالیوود و غیره است .

 

Damaris برند

برند داماریس از بهترین های لباس زیر زنانه دست دوز برای افراد مشهور، سلبریتی ها و ثروتمندان است که قیمت بسیار بالایی هم دارد.

برندهای معروف لباس زیر در جهان

 

 

پیشنهاد خرید : اگر به دنبال خرید سوتین هستید میتوانید از وب سایت آنلاین هایزون در انواع مدل های مختلف و در رنگ های متنوع تهییه نمایید . 

 

Thinxبرند

برند تینکس از بهترین های لباس زیر زنانه در دوران قاعدگی است. محصولات این برند با قدرت جذب بالا و ضد میکروب یکی از بهترین های لباس زیر در دوران قاعدگی زنان محسوب می شوند.

برندهای معروف لباس زیر در جهان

 

FRANKLY DARLING

فرانکلی دارلینگ یک برند موفق بریتانیایی در زمینه طراحی و تولید لباس های فانتزی است. طرح های زیبای انگلیسی، کیفیت بالای محصولات این برند منجر به  شهرت بالای برند فرانکلی دارلینگ شده و باعث شده طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست بیاورد.

 

GUIA LA BRUNA برند

در واقع کلید موفقیت این برند در خلاقیت و سلیقه طراحی  نام صاحب برند است. با تلفیقی از هنر مدرن و طرح های قدیمی و برش های قدیمی توانست موفق به تولید لباس هایی با کیفیت، محبوب و پر طرف دار شود.

 

 

پیشنهاد خرید : شما میتوانید انواع شورت زنانه و دخترانه (شورت لامبادا ، گیپوری ، نخی و فانتزی) را از وب سایت آنلاین هایزون با بهترین قیمت تهییه نمایید . 

 

علل موفقیت برندهای معروف لباس زیر در  جهان

به طور کلی می توان گفت از علل موفقیت بالای این برندها ی معروف عواملی مانند خلاقیت هایی نو در طراحی یا به عبارت دیگر به کارگیری طراحان خلاق جهت طراحی و تولید لباس زیر، سایز بندی دقیق و درست لباس زیر، کیفیت بالای پارچه به کار رفته در ساخت لباس زیر، کیفیت تولید بر اساس تکنولوژی های روز دنیا و به کار گیری مدل های برتر جهان و تبلیغات با هزینه گزاف و استفاده  مشتریان مشهور یا سلبریتی ها است که به معروفیت و محبوبیت  این برندهای لباس زیر کمک کرده است.

 

علی رغم محبوبیت بالای این برندها در میان اکثریت زنان و همین طور خانم های ایرانی اما استفاده مداوم یا خرید محصولات این برندها برای اکثریت جامعه امکان پذیر نیست و قیمت بسیار بالای لباس زیر این برندها با توجه به اهمیت رعایت بهداشت لباس زیر زنان و تعویض مرتب آن ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

 

علاوه بر این پیروی زیاد و دنباله رویی در صنعت مد، بسیاری از افراد را به عادت مصرف کردن تشویق کرده که مصرف کننده شدن خیلی از جوامع باعث رونق  بیشتر صنعت مد اروپا و عقب ماندن تولیدات داخلی و آسیب به اقتصاد و همین طور آسیب به محیط زیست می شود.

 

اما حالا  با برندهای محبوب ترک لباس زیر زنان، در ایران  آشنا شویم که حتما برای همه خانم های ایرانی نامی آشنا دارند و خیلی از زنان ایرانی حتی شاید بدون علت گرایش، میل و رغبت زیادی به خرید انواع لباس زیر ترک دارند.

 

   

 

بهترین و محبوب ترین برندهای ترک لباس زیر زنان در ایران

 NBBلباس زیر زنانه ” ان بی بی “

برندهای معروف لباس زیر در ایران

از بهترین برندهای ترک لباس زیر زنان در خاورمیانه و ایران است که با شبکه فروش گسترده در ایران به مدت 20 سال و با بهره گیری از تکنولوژی مدرن، طراحی های مطابق مد روز دنیا، دوخت و کیفیت بالای تولید همراه با قیمتی مناسب از برندهای بسیار محبوب میان زنان ایرانی است.

پیشنهاد می شود در صورت علاقه به برند ” ان بی بی ” مطلب لباس زیر زنانه “ان بی بی “ مجله هایزون را مطالعه فرمایید.

لباس زیر زنانه کوتون

کوتون یکی دیگر از برندهای شناخته شده ترک در ایران است که به تولید انواع لباس، لباس زیر زنان، اکسسوری ها و… معروف است. طراحی زیبا، متنوع بر اساس سلایق گوناگون، کیفیت بالای دوخت و تولید، استفاده از پارچه های با کیفیت، سایز بندی مناسب و غیره از ویژگی های برند کوتون در تولید لباس زیر زنانه است که باعث محبوبیت برند کوتون در میان زنان ایرانی شده است. این برند دارای نمایندگی های فروش  یا سایت های فروش لباس زیر زنان  و دسترسی آسان در ایران است.

 

لباس زیر زنانه اچ & ام

برندهای معروف لباس زیر در ایران

برند اچ & ام با داشتن نمایندگی های فروش در ایران از نام های آشنا در صنعت پوشاک در میان مردم ایران هم هست. برند اچ & ام علاوه بر تولید پوشاک زنانه و مردانه لاینی جدا برای لباس زیرزنانه، انواع لباس خواب، لباس راحتی، لباس شنا و… زنانه دارد. تنوع مدل های لباس زیر زنان اچ اند ام، طراحی و کیفیت بالای تولید، دوام بالا و… از ویژگی های تولیدات این برند است. انواع لباس زیر زنانه اچ & ام  با توجه به کیفیت مناسب پارچه و دوخت و دوام بالا از قیمت تقریبا “مناسبی هم برای استفاده عموم  برخوردار است.

 

برند پنتی

 

برندهای معروف لباس زیر در ایران

پنتی از نام های آشنا  در پوشاک زنانه است که اکثریت خانم های ایرانی حداقل با انواع جوراب های پنتی آشنایی دارند و یا چند مدل از آن ها را خریده اند. پنتی یک برند های معروف ترک در زمینه تولید انواع جوراب، جوراب شلواری، لگ، لباس زیر زنان، لباس خواب، راحتی و… است.

با توجه به کیفیت بالا، طول عمر زیاد، دوخت مناسب و تن خور قوی …  همراه با قیمتی بسیار مناسب محصولات پنتی محبوبیت زیادی در ایران و کشورهای همسایه به دست آورده است.

از ویژگی های برجسته محصولات برند پنتی مانند انواع جوراب پنتی  و جوراب شلواری های پنتی، سوتین ها و شورت های پنتی و غیره  می توان به دوام بالا، دفرمه نشدن سریع، مدل های متنوع و قیمت مناسب برای امکان استفاده عموم زنان در کنار طراحی های بی نظیر و سایزبندی دقیق پنتی و دسترسی آسان  به محصولات پنتی در فروشگاه های لباس زیر زنان اشاره کرد.

 

Yeni Inci لباس زیر زنانه برند

برندهای معروف لباس زیر در ایران

برند “یین چی” یکی دیگر از برندهای معروف و محبوب لباس زیر زنانه ترک در ایران است که توانسته با ارائه انواع سوتین با کیفیت بالا، دوام مناسب و قیمت مقرون به صرفه نظر و دسترسی آسان در فروشگاه های لباس زیر زنان، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و بخشی از بازار فروش ایران را نیز در دست داشته باشد.

BellaDonna لباس زیر زنانه

برندهای معروف لباس زیر در ایران

از علل محبوبیت برند بلادونا  کیفیت تولید، قیمت مناسب و داشتن سوتین های نخی با دوام جهت مصرف روزانه است که باعث پرفروش شدن این برند لباس زیر ترک در ایران شده است.

 

علل موفقیت برندهای ترک لباس زیر زنان در ایران

با توجه به کیفیت بالای تولید، کیفیت  قابل قبول پارچه به کار رفته و قیمت مناسب لباس زیر زنانه ترک متناسب با قدرت خرید و همینطور در دسترس بودن انواع لباس زیر برندهای پرطرف دار ترک در فروشگاه های لباس زیر زنان و در سایت های فروش لباس زیر زنان می توان گفت برندهای لباس زیر زنانه ترکی می توانند از گزینه های مناسب برای زنان ایرانی جهت دسترسی به سلایق مختلف در کنار تولیدات داخلی لباس زیر زنانه در ایران باشند.

 

به علت شناخته شدن کیفیت آن ها فروش اینترنتی انواع لباس زیر زنانه محبوب نیز آسان تر و در دسترس تر است.

 

ناگفته نماند در ایران نیز طراحان و تولید کنندگان خوبی هستند که توانسته اند با تولیدات با کیفیت مطابق مدل  های روز دنیا  و تنوع بالا،  توجه خیلی از سخت پسندها را به خود جلب کرده و رضایت آن ها را فراهم کنند و با ارائه انواع  لباس زیر زنان با کیفیت بالا و قیمت مناسب در  توانایی خرید و رعایت بهداشت بیشتر جامعه موثر باشند.

 

نکاتی مهم در  انتخاب مناسب و درست انواع لباس زیر زنانه

پیشنهاد می شود برای انتخاب و خرید یک لباس زیر مناسب فارغ از نام برند یا معروفیت برند حتما اول  به نکاتی مهم مانند آشنایی مختصر با الیاف طبیعی و مصنوعی برای شناختن کیفیت پارچه به کار رفته در  لباس زیر زنانه، کاربرد انواع لباس زیر، قصد یا هدف ما در خرید لباس زیر فعلی، اطلاع از سایز بندی لباس زیر و دانستن سایز صحیح خود توجه کرده و بعد  نسبت به انتخاب  و خرید انواع لباس زیر زنانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازارهای داخلی، سایت های مطمئن فروش اینترنتی اقدام کنیم تا بتوانیم خرید لذت بخش و کاربردی را تجربه کنیم.

 

به طور مثال اگر شما قصد خرید یک سوتین روزانه را دارید زرق و برق و زیبایی یک سوتین فانتزی نباید نظر شما را عوض کند. چرا که همان طور که سوتین فانتزی نمی تواند حمایت مناسبی از سینه داشته باشد و مناسب استفاده روزمره نیست، یک سوتین نخی روزمره هم نمی تواند نقش محرک سوتین فانتزی را در روابط زناشویی شما ایجاد کند. بنابراین اگر می خواهید خرید خوب لباس زیر را تجربه کنید فاقد از نام برند با توجه به کیفیت دوخت و پارچه به کار رفته د، قصد خرید خود و کاربرد لباس زیر توجه کنی

 

در آخر

هدف از فراهم کردن این مطلب آشنایی مختصر با برندهای محبوب جهان و برندهای محبوب لباس زیر زنانه در میان زنان ایران و ارائه نکاتی در خصوص علل محبوبیت برندهای مذکور لباس زیر زنان بود ه است.

امیدواریم با توجه به نکاتی که در خصوص ویژگی های  انواع برند های معروف لباس زیر عنوان شد، بدانیم و آگاه باشیم تنها قیمت بالای لباس زیر زنانه تضمین کیفیت آن نیست؛ بلکه بسیاری از تولیدات با کیفیت لباس زیر زنانه داخلی و برندهای در دسترس دیگر با قیمت مناسب هستند که می توانند علاوه بر رفع نیاز و خواسته شما از خرید، به دلیل داشتن قیمت مناسب قدرت خرید بیشتری را به شما بدهند و این مهم یعنی قدرت خرید بیشتر سوتین روزمره یا شورت روزمره در خصوص تعویض و خرید  لباس زیر زنان  و به خصوص بهداشت زنان  بسیار با اهمیت است.

چرا که بهداشت لباس زیر زنان در سلامت و بهداشت دستگاه تناسلی و پوست تاثیر دارد و استفاده طولانی مدت  از یک لباس زیر برند، به دلیل قیمت بالایی که برای آن برند پرداخت کرده اید، می تواند باعث آلودگی لباس زیر وعدم امکان رعایت بهداشت و بیماری های پوستی، عفونت های رایج دستگاه تناسلی زنان شود.

پیشنهاد می شود جهت آشنایی با انواع پارچه مطلب الیاف طبیعی و مصنوعی مجله هایزون را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL