خرید اینترنتی لباس زیر زنانه

خرید اینترنتی لباس زیر

نحوه و شرایط خرید اینترنتی لباس زیر

این روزها با دسترسی آسان به اینترنت و ورود آن به هر خانه ای ، ورود به دنیای مجازی دیگر کار سختی نیست. در این میان خرید و فروش اینترنتی نیز  برای خیلی از خانواده ها  به موضوعی لذت بخش تبدیل شده است  . و بسیاری از افراد ترجیح می دهند در خانه خرید خود را انجام دهند . ما هم بر آن شدیم. مطلبی در خصوص خرید اینترنتی لباس زیر تهیه کنیم . و در اختیار خوانندگان عزیزمان ،  قرار دهیم تا بتوانیم  در تجربه خرید های اینترنتی انواع لباس زیر ، تجربه شادی را برای شما رقم بزنیم .

چرا خرید اینترنتی انجام دهیم ؟

امروزه با ورود اینترنت و دسترسی های آسان تر به دنیای مجازی ، روش های کسب و کار نیز در جهان تغییر کرده است. و بسیاری از خرید و فروش ها از حالت سنتی و حضوری جای خود را  به خرید و فروش اینترنتی داده اند. زیرا گسترش فن آوری و تکنولوژی با بزرگتر شدن  شهرها علاوه بر ایجاد  رفاه و آسایش بیشتر ، منجر به شلوغی ، ترافیک های سنگین  آلودگی های صوتی و محیطی بسیار نیز شده است.

به طوری که اگر در گذشته رفتن به مراکز خرید ، فروشگاه ها و به خصوص خرید لباس برای خانم ها لذت زیادی وجود داشت.امروزه  با توجه به ترافیک زیاد ، ازدحام و شلوغی شهرها  ، رفتن از یک نقطه شهر به نقطه دیگر برای خیلی از ما کار سخت و طاقت فرسایی شده است.

به طور مثال این موضوع در خصوص خرید لباس مخصوصا برای خانم ها که از تنوع بالاتر و بیشتری در لباس های خود برخوردار هستند . بیشتر نمایان است.برای همین این مطلب قصد دارد به شما خوانندگان عزیز بگوید : چرا فروشگاه های اینترنتی لباس زیر به وجود آمدند ؟

چرا به شما خرید اینترنتی لباس زیر را پیشنهاد می کنیم ؟

با  بعضی از مزایای خرید اینترنتی لباس زیر آشنا شویم :

 خرید اینترنتی این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد . که مطابق با  سلیقه و علائق همسرتان لباس زیر خود را انتخاب کنید .

با توجه به مساله شرم و حیا در جوامع شرقی و راحتی بیشتر خانم ها ، در جامعه ما هم ورود آقایان به به مراکز خرید لباس زیر زنانه ممنوع است .اگرچه این قانون دارای مزایای زیادی است .اما برای خیلی از خانم ها مهم است . که در خرید لباس های زیر  ، لباس خواب و…از نظرات همسرشان با خبر باشند . و مطابق سلیقه همسرشان در رنگ ، طرح ، مدل و  غیره  لباس زیر زنانه ای را بخرند. که البته این کار بسیار هم درست است.چرا که سلایق مردان هم در خصوص لباس زیر خانم ها متفاوت است.

امروزه با امکان و رواج خرید اینترنتی لباس زیر این مساله برای بسیاری از خانم ها و آقایان حل شده است .زیرا شما هنگام انتخاب و خرید به راحتی می توانید در کنار همسر خود از فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنانه دیدن کنید .و بدون رو در وایسی ، خجالت  یا  شرم با فروشنده ،  مدل های متنوع انواع  لباس زیر را ببنید .سپس با انتخاب در میان  انواع مدل شورت ، سوتین ، لباس خواب  ، حتی لباس های راحتی در خانه  و ….. بر اساس سلیقه و نظر همسر خود خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

خرید اینترنتی لباس زیر خود را  ، با صرفه جویی در وقت و زمان انجام دهید .

با خرید اینترنتی دیگر مجبور نیستید . وقت و زمانی  را از قبل برای خود تعیین کنید .لباس بر تن کنید و از خانه بیرون بروید.و برای خرید بر اساس آن چه مدنظر شما هست . به مغازه ها ی مختلف بروید . و حتی مسافت های دورتر را هزینه کنید .و یا تنوع بی ربط در  نظر شما  و  انتخابتان سر در گمی ایجاد کند.

در خرید اینترنتی  ، وقتی  شما در منزل هستید . یا  هنگام  فراغت در هر لحظه و  هر ساعت از شبانه روز ، با یک گوشی همراه یا کامپیوتر خود به سادگی می توانید . وارد سایت خرید انواع  لباس زیر شوید . و مدل های مختلف لباس زیر اعم از شورت ، سوتین ، لباس خواب و …….را با خیال آسوده ببینید . و انتخاب کنید .

در خرید اینترنتی دسته بندی  مدل های انواع لباس زیر به انتخاب شما کمک بیشتری می کند.

در فروشگاه های اینترنتی دسته بندی مناسبی برای  انواع مدل های لباس زیر ،  بر اساس طرح ، پارچه ، مدل ، کاربرد ،نوع  و موارد بسیار دیگر وجود دارد . به طور مثال فرض کنید .  شما به دنبال انتخاب و  خرید لباس خواب عروس هستید . در خرید اینترنتی ، دیگر لازم نیست برای دیدن مدل های مختلف به مغازه های زیادی بروید .بلکه  به راحتی به سایت فروش  لباس زیر معتبر و انتخابی خود مراجعه کنید .

و در قسمت طبقه بندی انواع لباس زیر ، دسته  لباس خواب عروس را انتخاب کرده . و  به سرعت  به انواع مدل های  لباس خواب عروس در جنس پارچه به کار رفته ، طرح ها و رنگ های متنوع آن دسترسی پیدا کنید .تا  با کنار هم قرار دادن این تنوع بزرگ انتخاب بهتر و مناسبی داشته باشید.

امکان  دیدن تنوع بالایی در انواع  مدل ها و طرح های لباس زیر ، در خرید اینترنتی وجود دارد .

در خرید اینترنتی دیگر مجبور نیستید  که با دیدن دو الی سه مدل و شرم از فروشنده سریع لباس زیر خود را انتخاب کنید.در فروشگاه اینترنتی هر چقدر می خواهید می توانید .زمان بگذارید و انواع گوناگون لباس زیر اعم از  شورت یا سوتین و ….. را از هر لحاظ بررسی و بالا و پایین کنید. و بعد خرید خود را نهایی کنید.

در خرید اینترنتی دسترسی به  مشخصات انواع  لباس زیر ،  بسیار ساده ، آسان  و در دسترس خریدار  است.

فرض کنید شما با قصد خرید یکی از انواع لباس زیر به طور مثال شورت فانتزی یا بادی زنانه و ….وارد مغازه ای شده اید .و انواعی از کالای درخواستی شما روبه روی تان  قرار داده می شود. ولی شما قصد دانستن  مثلا نوع پارچه ، کاربرد ،نحوه شست و شو و خیلی از جزییات دیگر را دارید.

اما فروشنده به دلیل عدم آشنایی یا تنوع زیاد انواع لباس ، مراجعه مشتری دیگر و خیلی موارد دیگر  نمی تواند . اطلاعات کافی در خصوص تک تک  لباس زیر مورد سوال شما را در اختیارتان قرار دهد .  و این مشکل می تواند موجبات سردرگمی و شک و تردید در انتخاب را  برای شما فراهم آورد .

البته این حق شما است که مشخصات خرید خود را با جزییات بدانید . برای رفع این مشکل نیز خرید اینترنتی به ویژه در لباس زیر زنانه پیشنهاد می شود . زیرا  در سایت فروش این موضوع حل شده است . و مشخصات و ویژگی های هر نوع از لباس زیر  حتی کاربرد و نحوه شست و شو به صورت جداگانه برای همان محصول ذکر شده است .

با خرید اینترنتی انواع  لباس زیر را ارزان تر با قیمت مناسب و پایین  بخرید .

از آنجا که خرید و فروش اینترنتی هم برای فروشنده و هم برای مصرف کننده مقرون به صرفه است .یکی دیگر از مزایای خوب فروشگاه های اینترنتی قیمت پایین تر کالا های اینترنتی است .علاوه بر آن شما در خرید اینترنتی به سرعت و به آسانی می توانید از فروش ویژه و تخفیف ها خبردار شوید. و سریع تر به  لباس های زیری که دارای تخفیف بیشتر و قیمت مناسب تر هستند دسترسی پیدا کنید .

خرید اینترنتی لباس زیر  می تواند به حفظ بهداشت لباس زنان کمک بیشتری کند.

در خرید اینترنتی  شما ، خاطر آسوده تری در بهداشت لباس زیر که انتخاب کرده اید دارید .چرا که افراد مختلف در فروشگاه ها یا مغازه ها انواع لباس زیر مانند سوتین و یا لباس خواب و …..را پرو نکرده اند .یا آن را مورد بررسی و دست به دست  قرار نداده اند. در خرید اینترنتی ،  لباس زیر خریداری شده مستقیم از دفتر پخش یا انبار برای شما بسته بندی شده و ارسال می گردد.

گله مندی ها در خرید اینترنتی لباس زیر کدام است ؟

خیلی از خانم ها و آقایان در خریدهای اینترنتی لباس به خصوص لباس زیر نگران مواردی همچون سایز ،کیفیت لباس ، اعتبار فروشنده اینترنتی ، ارسال درست مطابق رنگ ، عکس انتخابی و غیره هستند.

البته با وجود برخی از افراد سودجو و بی مسئولیت  و فاقد تعهد ،  این نگرانی ها بی دلیل  هم نبوده و حائز اهمیت در خریدهای اینترنتی است . بنابراین ما در فروشگاه اینترنتی لباس زیر هایزون پیشنهاد می کنیم .برای داشتن تجربه ای خوب از خرید اینترنتی لباس زیر در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

پیشنهادات ویژه هایزون برای  خانم ها و داشتن خرید اینترنتی موفق تر

نکات مهم که بهتر است  در خرید اینترنتی  لباس زیر ، به آن توجه کنید.

* به اعتبار و سوابق فروشگاه اینترنتی و نظرات کاربران توجه کنید .

به سراغ هر سایت یا صفحه هر فروشنده ای نروید .مناسب است قبل از خرید از سوابق فروشگاه اینترنتی که انتخاب کرده اید .اطلاعاتی را  به دست آورید. که ساده ترین و آسان ترین آن در قسمت پیشنهادات و نظرات کاربران در خصوص نحوه ارسال و مشخصات کالا و ….. است. شما با استفاده از تجربیات کاربران دیگر می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

* به راهنمای سایز لباس زیر ،  در  خرید های اینترنتی توجه کنید.

در خرید اینترنتی لباس زیر ، نگران سایز و کیفیت انتخاب خود نباشید .اگر شما سایز خود را نمی دانید .یا در انتخاب سایز لباس زیر خود شک دارید . با استفاده از یک متر ساده خیاطی که معمولا همه خانم ها در خانه دارند .  به صفحه راهنمای سایز بندی  شورت ، سایز سوتین و سایز  انواع دیگر لباس زیر در سایت مربوطه مراجعه کنید . و بر اساس جداول بسیار ساده تعیین سایز انواع لباس زیر ،  موجود در سایت  خرید ، به راحتی و بهداشتی تر سایز خود را به دست آورید . و سایز  خود را بر اساس رنگ  و مدل انتخابی در سبد خرید خود قرار دهید.

*مشخصات و ویژگی های کالای انتخابی خود را با دقت بخوانید.

برای دانستن کیفیت و مشخصات لباس زیر ، فقط به عکس داخل سایت توجه نکنید .و در قسمت مشخصات و ویژگی ها به طور نمونه لباس خواب از جنس پارچه به کار رفته ،نوع دوخت ،طرح به کار رفته ،تعداد تکه های لباس خواب ، رنگ های موجود ، نحوه شست و شو و موارد بسیار دیگر اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

از نکات مهم که در خرید اینترنتی لباس زیر بدانیم  :فقط به عکس مثلا سوتین قرار گرفته در سایت توجه نکنید .و جزییات خرید را بخوانید  .بسیاری از عکس ها نمی توانند جزییات انتخاب شما را نمایش دهند .

*به نکات ارسال کالا و شرایط  مرجوع کردن لباس زیر توجه کنید.

حتما در خصوص مرجوع کردن به ویژه  لباس زیر ، اطلاعات موجود در سایت مانند  قابلیت مرجوع شدن ،نحوه مرجوع کردن ، زمان مرجوعی  و ………. را مطالعه کنید .

در هنگام انتخاب و خرید انواع  لباس زیر به خصوص لباس زیر زنانه دقت کافی داشته باشید.

لباس زیر زنانه بر  بهداشت و سلامت اندام خانم ها تاثیر زیادی دارد .بنابراین بسیاری از انواع لباس زیر مانند شورت زنانه و …قابلیت مرجوع شدن و تعویض را ندارند.  چرا که تعویض شورت زنانه به معنای به خطر انداختن سلامتی شما و خانم های دیگر است .پس در خرید خود حتما دقت  لازم را داشته باشید .

در پایان ، امیدواریم مطالب عنوان شده توانسته باشد .اطلاعات مفیدی را در خصوص خرید اینترنتی موفق و مطابق سلیقه شما خوانندگان عزیز جهت استفاده ، در اختیارتان قرار دهد .

فروشگاه اینترنتی لباس زیر هایزون با بهره گیری از کادر پشتیبان متخصص و کارآمد و سوابق خوب گذشته ،  و با دانستن و اجرا ء این موضوع که رضایت مشتریان گرامی ،  رمز موفقیت و ماندگار ی است . سعی کرده است . با ارائه بهترین ها و به روز ترین های انواع  لباس زیر ، با کیفیت بالا  در  دوخت ،  دوام  ،  پارچه به کار رفته و ….  و ارائه قیمت ها و تخفیف های ویژه  امکان انتخاب درست و بهتر و تجربه خرید شادی  را  برای مشتریان عزیز خود فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL

جدول اندازه گیری سایز استاندارد

جدول اندازه گیری سایز سوتین برند بارون کاپ B
اندازه روی سینه اندازه زیر سینه سایز
86-88 cm 68-72 cm 75
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 80
94-96 cm 78-82 cm
96-98 cm 78-82 cm 85
99-101 cm 83-87 cm
101-103 cm 83-87 cm 90
104-106 cm 88-92 cm
جدول اندازه گیری سایز سوتین اسفنجی
اندازه روی سینه (سانتی‌متر) اندازه زیر سینه (سانتی‌متر) سایز
82-84 cm 64-67 cm 75
84-86 cm 68-72 cm
86-88 cm 68-72 cm 80
89-91 cm 73-77 cm
91-93 cm 73-77 cm 85
94-96 cm 78-82 cm
سایز استاندارد دور کمر(CM) دور باسن(CM)
S ۶۴ تا ۷۴ ۹۱ تا ۹۸
M ۷۴ تا ۸۱ ۹۸ تا ۱۰۵
L ۸۱ تا ۸۸ ۱۰۵ تا ۱۱۲
XL ۸۸ تا ۹۸ ۱۱۲ تا ۱۲۰
2XL ۹۸ تا ۱۰۸ ۱۲۰ تا ۱۲۸
3XL ۱۰۸ تا ۱۱۸ ۱۲۸ تا ۱۳۶
 
جدول سایزبندی گن ساعت شنی
اندازه دور کمر ( چهار یا پنج انگشت بالای ناف) سایزبندی
60 – 65 cms XS
65 – 70 cms S
70 – 75 cms M
75 – 80 cms L
80 – 85 cms XL
85 – 90 cms XXL
90 – 95 cm XXXL